Sidor

torsdag 10 februari 2011

1000...

...besök på 5,5 vecka! Det är vad min blogg har fått sedan min flytt från Zoomin! Helt fantastiskt kul!
Skoj att så många läser fast att jag ser det som en totalt egofixerad blogg som bara handlar om mig och mitt liv. Men det är bara till att fortsätta läsa! Och gärna fler kommentarer!



Jag är själv iofs väldigt dålig på att kommentera andras bloggar. Jag kommenterar bara ifall jag verkligen tycker att det är nödvändigt. T.ex. om någon slänger ut en fråga som jag känner engagemang i eller om det är någon rolig bild eller så.

3 kommentarer:

  1. SV: ojdå! har inte tvättat mina än. :/ kanske köpa en storlek större nästa gång? tog 37-39 och har 37.. men de är tighta alltså

    SvaraRadera
  2. SV: Det var så härligt igår!! :D Snöar i mängder idag dock. Får vänta på våren! Krya på dig

    SvaraRadera
  3. SV: Ja precis! Får vänta någon månad åtminstone innan man bli rless på det

    SvaraRadera