Sidor

måndag 28 februari 2011

Dagens chock!

Jag hade tänkt att jag skulle flytta in i mitt hus siste augusti i år. Efter att ha pratat med köksleverantör och snickare fick jag tänka om...
MITTEN AV OKTOBER kommer köket (om jag har tur). BLÄÄÄÄÄÄ.
Jaja, vi får hoppas att det blir en mild höst så att hästarna kan gå ute så länge. Och så får vi ju god tid på oss att fixa iordning sådant som vi kan fixa iordning själva under tiden...
Iaf så nästa tisdag kommer snickaren (den enda som kunde "så tidigt") o kollar och den 14:e har jag bokat möte för planering av köket. Något att se fram emot, alltså. LÄÄÄÄNGE...

3 kommentarer:

  1. Åhh så surt:(... Va roligt och renovera. Vill oxå ha hantverkare här hemma som fixar allt:(

    SvaraRadera
  2. Köp köket på Ikea istället! Snabbt, enkelt och billigt:-)
    /inger

    SvaraRadera
  3. Fast lite svårt att planera in ett IKEA-kök hemma. Dessutom inte så kul för snickarna att behöva åka till Göteborg ifall något skulle fattas... Och eftersom snickaren ändå inte hade tid förrän i oktober så synkar ju det ganska bra...

    SvaraRadera