Sidor

lördag 15 januari 2011

Morgonbus...

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon... Något som uppskattades av mig, men inte mina kära hästar, som stått inne sedan halv elva igår... När jag kom ut vid halv tio var de något upprörda, vilket Pelle talade om med sitt vanliga grymtande:)
Så när de äntligen fick komma ut i hagen så var de riktigt laddade. Bosse inledde med att nästan sätta sig på ändan när han försökte dra iväg innan jag hade släppt honom. Det var visst lite halt under snön som har kommit inatt...
Pelle rullar sig. SÅÅÅÅ skönt!

Bosse försöker få igång Pelle som bara vill äta...

Och här ser vi varför jag måste ha superstarka täcken till Pelle....

Nu ska jag åka o handla lite. Eller ganska mycket. Kylskåpet gapar tomt... Får bli självscanning idag. Nu är det riktigt länge sedan vi fick en avstämning så det blir det säkert idag när jag ska handla mycket och är ensam. Det är alltid då det händer...

4 kommentarer:

  1. Verkar ju bra här och med dig och dina busiga pållar! :)Får se om vi blir grannar då..
    Hoppas handlingen gick bra.

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är så kul! Aldrig haft nått så fint, förutom hästarna då:P Nästan så jag vill gå och krama den när jag går förbi den

    SvaraRadera
  3. Hur fasen får du in bilderna i bloggen?? Jag måste ju var helt "tom i bollen"....

    SvaraRadera
  4. Det finns en liten ikon som ser ut som en bild. Där kan man välja om man vill ladda upp en bild från sin dator eller länka.

    SvaraRadera