Sidor

onsdag 12 januari 2011

Hektisk vecka!

Nu bara rasar tiden iväg! Jag har upp över öronen mycket att göra och hinner inte fatta vart dagarna tar vägen???
Men det är ju så jag vill ha det, finns inget värre än att sitta på ett jobb o inte ha något att göra! Då finns det ju så mycket annat hemma som man kan lägga ner tid på istället....
Nu har ju halva veckan gått och det bara rasar in order till mig. Och det är ju bara januari, det borde vara lite lungare nu... Förstår inte hur jag ska hinna med någonting överhuvudtaget när det drar igång på allvar...
Iaf så har jag lyckats anmäla mitt virke så att de kommer och hämtar det och jag har haft ett mycket intressant och roligt samtal som kan komma att påverka min framtid... Vi får se vad som händer.
Nu är jag ganska trött, ska ta en dusch o slänga mig på soffan innan det blir sängen!

1 kommentar: