Sidor

tisdag 18 januari 2011

Jobbat för mycket idag...

Idag för första gången på länge (känns det som) har jag varit riktigt effektiv och fått lagt in massor av order trots vissa problem med Movex. Man får helt enkelt lära sig att jobba runt problemen tills de blir lösta....
Idag fick jag äntligen min nya, fina, ROSA häftapparat:) Jag var missnöjd med den gamla som bara knycklade ihop klämmorna. Så den gamla fick min chef :D
Fördelen med den rosa färgen är att den lätt känns igen, samt att ingen annan är så intresserad av att sno den...
Iaf så satt jag o jobbade riktigt länge idag. Kom inte iväg förrän kl 18 , men nu har jag så gott som kommit ikapp med det mesta, vilket känns som en befrielse!
Eftersom jag har världens bästa sambo, var hästarna inne och maten stod på bordet när jag kom hem!
Nu ska jag ut och hämta lite frisk luft!

2 kommentarer: