Sidor

onsdag 9 juli 2014

Sommar!!!

Nu är det verkligen högsommar!! 

Bilen var jättevarm när jag satte mig i den, men när jag kom hem stod det faktiskt 31 grader.

Det är dock liiiite trist att jobba nu! Men om två dagar är det SEMESTER!!! Och om man nu jobbar kan man ju göra det bästa av situationen, köpa mat på pizzerian och sätta sig i Videbergshamn och äta...

Mina stackars snickare har nog haft det varmt när de har klätt kupan idag! Det var väldigt kul att se hur den gula färgen blev på lite större yta och nu ser jag lite mer av hur det kommer att bli...


Bilden gör inte färgen rättvisa, den är mycket varmare och det här kommer att bli så jäkla bra!!!

Ikväll har Älsklingen och jag plockat svamp. Härliga gula kantareller. MUMS!

Sedan avslutade vi kvällen med att svalka oss och Selma i Björkasjön.


Det var verkligen svalkande! Rent ut sagt svinkallt! Det var så kallt att jag nästan hyperventilerade och blev riktigt andfådd av att simma. BRR! Jag hade gärna haft våtdräkten på mig! Men det var faktiskt skönt efteråt.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon ringer klockan 04:45. Tänkte springa en runda för att stämma av läget inför lördagens Varbergslopp. Värmen verkar hålla i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar