Sidor

söndag 18 juni 2017

Fin söndag

Idag vaknade jag tjugo i sju. Kände mig lite trött eftersom vi var på Thors ettårskalas igår och kom i säng sent. 

Men det gick inte att somna om så efter en liten stund tog rullskidsuget över och jag gick upp och klädde på mig träningskläder.

Det är absolut min favorit att träna före frukost! Kroppen känns som bäst då. Och så blir frukosten sådär extra god.

Jag tog bilen och ställde den på det vanliga stället. Tog på mig rullskidorna och rullade ner för Linnarpsbacken. Motvind var det, jag som trodde att det skulle vara sådär vindstilla på morgonen. Positivt med motvind i början för då blir det medvind hem!

Det har varit dåligt med rullskidträning det senaste pga mindre roligt väder, så idag var det extra kul att rulla!

Jag åkte förbi Runeberg och vände i nästa korsning, fick ihop nästan en mil och det kändes rätt lagom.

 

Trots att det var molnigt var det varmt ändå, speciellt på hemvägen då det inte fanns någon motvind som kylde. Så när jag satte mig i bilen rann svetten ordentligt!

 

Det var rätt gött med en dusch efteråt! Sedan väckte jag Magnus och så åt vi frukost på altanen medan molnen skingrades.

Nu har jag placerat mig på altanen i solsängen och ser fram emot en härlig solig dag!

 

Jag känner mig på gott humör och är härligt fylld med energi! Det blir en bra och fin söndag, detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar