Sidor

söndag 3 augusti 2014

Snart i mål!

Det känns nästan lite tråkigt, för jag älskar att se framstegen för varje träning, men imorgon går jag i mål i jogg.se:s tävling Jorden runt på 80 dagar!

Det är sådana här grejer som får mig att bli lite extra motiverad till att träna. Dock tycker jag att det har varit lättare i år än tidigare år att komma framåt i tävlingen, jag har redan från början legat långt före farthållaren och förra året låg jag efter någon gång, vet jag. Men jag har iofs också tränat mer i år tror jag. Och så har jag ju lagt till simningen, den ger många poäng och det var inget jag pysslade med förra året...

Nu håller jag tummarna för att jag vinner resan den här gången! Det blir inte svårt att välja vem jag tar med mig! En person som står mig väldigt nära, älskar att träna lika mycket som jag och som verkligen är värd att komma bort en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar