Sidor

tisdag 26 december 2023

Har jag slutat blogga?

 Ja, det har inte blivit mycket skrivet här sedan i mars då jag längtade efter våren. Jag vet inte riktigt vad som hände. Varför jag inte har skrivit sedan dess. Det har varit ett tufft år på många sätt, min energinivå har varit lägre än vanligt och jag har nog inte riktigt hittat orken till att skriva.

Men när jag går tillbaka och tittar på det senaste jag skrev inser jag ju värdet i att skriva ner vad som händer och mina tankar kring det. Jag kan förvisso titta tillbaka i mitt fotoalbum och komma ihåg olika händelser, men mina tankar och känslor kring händelserna går inte att se i fotona. 

Så jag kanske börjar skriva igen, vi får se. Nu har jag i alla fall skrivit en rad igen. Och jag planerar att skriva ett återblicks-inlägg över året inom kort.

Så om jag har några läsare kvar; välkomna att fortsätta läsa om vad som händer i mitt liv!

Sommarpuss från Compis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar