Sidor

tisdag 29 november 2011

WOW!!!

Nu börjar köket bli klart. Jag har ju haft ritningar och bilder på hur köket kommer att bli, men på något sätt har jag ändå haft svårt att föreställa mig hur det skulle bli i verkligheten. Men idag hade alla luckor och lådor kommit på plats. Jag kan bara säga "WOW"! Jag tycker faktiskt att jag har något av de snyggaste köken jag någonsin sett! Det överträffar verkligen alla förväntningar jag haft!


 Ja, jag vet att den fula dörren förstör hela köket, men det kommer att bli ändring på det tids nog...
Fläktkåpan är snart på plats och granitskivan ligger på plats, redo för spishällen...


Något av en favorit är hörnlådorna, en riktigt bra och lite ovanlig lösning. Där utnyttjas hörnutrymmet väldigt bra.


Nu är det bara till att hålla tummarna för att vattnet blir fixat så att vi faktiskt kan börja använda vårt fina kök!

1 kommentar: