Sidor

torsdag 15 maj 2014

Förberedelser #goteborgsvarvet

Idag har jag varit uppe i Göteborg och hämtat nummerlapparna till mig och Emelie. Tagit en snabb runda på mässan (som knappt kan kallas mässa om man är van vid hur det ser ut på t.ex. Göteborg Horse show eller Falsterbo), fyllt på goodie-bagen, rekat lite och bara tagit in stämningen.

Blickar bort mot startområdet...
Det blev faktiskt lite shopping också, så några påsar till fick jag allt ihop...
Pås-samling
Jag är inget Adidas-fan (vet inte varför, gillar bara inte deras kläder), men jag var ju bara tvungen att köpa ett Göteborgsvarv-linne som jag kan springa runt och "skryta" med i sommar :). Jag hittade även ett par shorts från Craft som har en bra ficka. Vet dock inte om jag är så nöjd med passformen på dem. Känns som att det blir lite dubbelt och alldeles för varmt...

Ny-kittad!
Vattenflaskan var visst ny färg på i år. Svart är det som gäller 2014!

Back in black!
Det är väldigt skönt att slippa stå i nummerlappskö på lördag. Nu behöver man bara bekymra sig om toakön! Och om att få tillräckligt med mat i sig så att man inte blir hungrig i Majorna, som jag blev förra året.

Så jag känner mig rätt lugn. Nu vet jag ju hur det går till, vart jag ska vara, hur banan ser ut. Vart det är lättsprunget och mindre lättsprunget. Hoppas att jag kommer i mål betydligt piggare än förra året! Oavsett vilket så ska det bli jäkligt skönt att hänga medaljen om halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar