Sidor

söndag 22 maj 2011

Lördagen

Igår blev det en utflykt till Hyltenäs kulle. En plats som jag aldrig har besökt förut. Det var väldigt vackert! Fantastisk utsikt!
Vi blev bjudna på goda hamburgare av Jocke o Elli och hade det riktigt trevligt i solen.
Efter den utflykten åkte vi till gården för att klippa gräset. Nu har Magnus visat mig hur åkgräsklipparen funkar, så nu kan jag köra den själv. Gött! Jag körde med den andra gräsklipparen där Magnus inte kom åt, så det blev riktigt fint. Eller ja, inte så fint med allt gräs som ligger på gräsmattan nu eftersom det var så långt. Men nu ska jag klippa lite oftare, så blir det bättre!
På kvällen åt vi taccos och sedan blev jag så mätt att jag kände att jag var tvungen att gå en runda. Jag fick med mig Mangus och Brasse också. Det blev en ordentlig runda!

Selma blev ordentligt trött, helt otroligt att hon orkade hela den rundan, 6,2 km och vi var ute i drygt en timme! Fast såhär trött var hon efteråt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar