Sidor

lördag 14 maj 2011

Galen vecka!

Den här veckan har verkligen varit omtumlande! Tyvärr kan jag inte gå in på allt som har hänt här... Men snart kanske jag förhoppningsvis kan avslöja vad som är på G:).
Iaf så har veckan tärt hårt på mig så jag somnade mitt i "Bonde söker fru igår" och gick därför och lade mig redan kl 10. Vaknade utvilad kl 7.30 idag. SÅ skönt!
I måndags sprang jag en runda uppe i Rolfstorp, men fick ont i fötterna och dessutom håll. Sedan dess har jag inte kunnat springa pga smärtan i fötterna, utan det har blivit mest promenader, vilket även det har kännts i fötterna:(.
Igår ställde jag mig på crosstrainern. 45 minuter. Gick jättebra, kände inte av något håll och fötterna kändes bra! Jag hade på mig telefonen och Sportstracker för att logga pulsen. Det blev ett något lustigt resultat.... Trots att jag stod still på crosstrainern tror telefonen att jag sprungit runt kring hela gården:) Kolla in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar