Sidor

fredag 10 februari 2012

Tråkigt...

Även idag åkte jag till Åkulla för att ta några varv i skidspåren. Men idag var det inte kul. Den sträva snön börjar slita på mitt humör. Det är bara inte roligt när det inte flyttar sig framåt och man måste staka nedför backarna. Så det blev bara två varv innan jag åkte hem och drog en runda på åkrarna istället.

Även här hemma var snön sträv och svåråkt. Pga de dåliga spåren blev det inte heller någon direkt pulshöjning, men jag var iaf ute i 55 minuter totalt. Nu känns det som det är dags att göra något annat. Jag är grymt sugen på att springa, men snön och isen sätter stopp. Får se hur jag löser det problemet...

Jag behöver nog variation i min träning, jag märker att jag inte riktigt hittar motivation när jag dag efter dag ska utföra samma typ av träning. Jag ser verkligen fram emot våren då man kan cykla, springa, gå och det är ljust och fint på kvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar