Sidor

torsdag 2 februari 2012

Bortgjord i ICA-butiken...

Efter jobbet idag for jag till ICA-butiken för att veckohandla. Som vanligt använde jag mig av självscanning, mycket smidigt, tycker jag. Jag gick runt där helt i mina egna tankar, djupt koncentrera på att komma ihåg alla grejer jag skulle köpa och scannade in lite pålägg, när jag plötsligt insåg att det inte var min vagn och inte heller min scanner jag hade använt...

En något förvirrad man kom också gåendes mot samma vagn, det var ju hans vagn och scanner, inte min... Jag tittade bara på toapappret och tyckte att det var min vagn, fast det var det ju uppenbarligen inte. Såååå pinsamt! Jag fick ta bort de varor jag scannat in, be om ursäkt och skynda mig till min egen vagn. Helt otroligt, snacka om att vara disträ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar