Sidor

lördag 11 februari 2012

Oplanerade härliga helg!

Idag har jag verkligen tagit god tid på mig vid frukostbordet. Jag har njutit av en lång frukost i min ensamhet. Jag njuter också av att ha en helt oplanerad helg framför mig. Inga måsten, inga sociala aktiviteter, bara helt oplanerat.

Så idag har jag tänkt att köra in lite ved, motionera pållarna lite och kanske även motionera mig själv lite grann. Så, ja, lite planer har jag väl, men det känns ändå skönt att kunna göra precis vad som faller mig in utan att någon blir drabbad.

Jag har också här på förmiddagen författat ett långt blogginlägg om Uppdrag Gransknings program i onsdags om branden på Ringhals. Tror nog att det blev bra. Jag har gett min syn på vad som är verklighet och påhitt. Hoppas ni orkar läsa sedan när det publiceras kl 17.30 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar