Sidor

torsdag 23 februari 2012

Military UNfitness...

...är ett uttryck som min kära syster myntade igår när jag via Facebock klagade över att min kropp bara ville sova efter gårdagens träningspass. Och det tycker jag är ett mycket bra sätt att beskriva hur jag mår idag...

Styv och stel är jag i stort sett hela kroppen, snacka om allsidig träning. Till och med sidomuskeln, som jag inte trodde att jag hade eftersom jag inte kan lyfta röven från marken i sidoplankan, känns, vilket är positivt för då vet jag ju att den finns och behöver tränas. Jag har nog aldrig varit med om att få så fullständig träningsvärk i hela kroppen, det gör lika ont överallt. Det enda stället som jag inte känner av är faktiskt vaderna, som annars brukar vara lite kinkiga.

Så det blir definitivt en nästa gång! 6:e mars blir det. Jag gör också allt för att hetsa mina manliga kollegor att hänga på då, så det ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar