Sidor

måndag 20 februari 2012

Dagens träning!



Idag blev det en snabb (?) eller iaf kort löprunda på ca en halvtimme. Icbugsen åkte på idag också och det behövdes verkligen på småvägarna där det var blankis. Det kändes bra även idag och när jag sprang upp för sista backen på blankis och fick världens motvind i ansiktet kändes det faktiskt lite som att besegra naturen när jag raskt sprang uppför krönet och som belöning fick lite nedåtlut.

Löpningen känns fortfarande fantastiskt bra. Dock har jag enligt vågen gått upp 1,5 kg sedan början av februari, vilket jag har funnit lite märkligt med tanke på den träningsmängd jag haft i februari (22 pass, 15 tim 12 minuter). Jag tycker även att jag ätit vettigt och därför trodde jag att vågen var kass. Så igår hämtade jag vår gamla våg i Himle och vägde mig i morse. Det var inget fel på den gamla vågen. BLÄ! Jag har gått upp 1,5 kg. Jaja, det är väl bara till att fortsätta träna som f-n och hoppas att det vänder nedåt någon gång!

1 kommentar: