Sidor

lördag 24 november 2012

Vilken vecka!

Den gångna veckan har verkligen varit intensiv. Det började i tisdags kväll med att min mage fick ett fullständigt ras, blev svullen som en gravidmage och gjorde väldigt ont. Det kom inte så lägligt med tanke på att jag skulle åka till Knivsta på konferens på torsdagen och tillbringa 5 timmar på tåg. Hela onsdagen var jag hemma och hade ont i magen. 

Framåt kvällen kändes det dock bättre och jag packade väskan. På torsdagsmorgonen kändes magen ok och jag for iväg mot tåget. Resan gick bra och vi kom till ett jättefint ställe som heter Nova Park. Vi hann med lite god lunch och lite konferens innan vi hoppade i det fantastiskt fina badet!

Maten var fantastiskt god båda dagarna och man kände sig nästan lite bortskämd. Riktigt bra var det! Igår åkte vi hem igen med början vid halv ett-tiden. För en gångs skull var tåget i Göteborg tidigare så vi hann med ett tåg som var tidigare än vad vi hade tänkt. Så gött!

Idag har större delen av dagen ägnats åt jobb då skrivaren plötsligt hade försvunnit från datorn och jag fick ägna låååång stund åt att installera om och hålla på. Så jäkla irriterande!

Nu blir det en lugn skön lördag resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar