Sidor

torsdag 1 november 2012

Ledig!

Så himla gött att vakna idag och inte behöva gå till jobbet. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, det gör jag, utan för att jag har en hel dag i skogen framför mig. Nu ska de sista plantorna ner i jorden!

Selma ska med, jag har förberett matsäck med varm choklad (äntligen fått skaffat en termos) och lite smått och gott så att jag ska klara mig så gott som hela dagen. Och vilken dag det kommer att bli! Himlen är klarblå och det är ca 5 plusgrader i luften!

Imorgon hoppas jag att jag inte har några eller bara få plantor kvar så att jag kan börja ägna mig åt mina hästar igen. Nu är jag riktigt sugen på att komma igång! Jag har ju inga stora projekt framför mig nu, så nu borde det ju finnas tid för dem istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar