Sidor

söndag 28 oktober 2012

Vintertid


Idag ställer man alltså tillbaka klockan och får en "extra" timme, vilket är bra. Det som är mindre bra är ju förstås att det nu blir ännu mörkare på kvällarna, men det får man ju stå ut med.

Det börjar också kännas lite som vinter nu med minusgrader och grejer, men det är såååå skönt att slippa det f-bannade regnandet iaf. Hellre kallt än regn!

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att hämta hö, annars tänkte jag försöka få färdigt garderoberna i sadelkammaren så att jag kan städa upp där. Jag ska även ha upp lite fler krokar på en vägg som jag inte har tagit tag i riktigt ännu. Men annars blir det lugnt!

Så skönt med sådana där dagar då man kan fixa med grejer i sitt eget tempo utan några krav på att passa tider och dylikt. En skön söndag, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar