Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Lite bilder...

Det är sååå kul med min fina systemkamera, Nikon D3100. Det finns så otroligt mycket kul man kan göra med den! Har man dessutom Photoshop så ökar möjligheterna ytterligare. Det bästa med kameran är nog att det oftast funkar superbra att ställa in den i autoläge och låta den göra jobbet. Men man har även möjligheten att ändra inställningar för att få olika effekter.

Jag tycker både det är kul att ta riktigt bra bilder som inte behöver mer redigering än vanlig autokorrigering, men även att det är kul att göra effekter i Photoshop. Svartvitt är något jag verkligen älskar! Det kan bli fantastisk fina bilder om man konverterar dem till svartvitt. Får man t.ex. en ful bakgrund är den lätt att gömma om man gör bilden svartvit.

Kul att "frysa" bilder!

Fina Bosse i färg

Fina Bosse svartvit
Förbaskade fullmåne som tar min sömn!

Jag har aldrig haft en kamera som kan ta bilder på månen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar