Sidor

tisdag 2 oktober 2012

Det ju KUL att springa!!!

Idag kände jag lite mer spring i benen innan jag gav mig ut. På något konstigt sätt kändes kroppen lättare idag än i söndags. Jag var ju tvungen att väga mig då, för jag trodde att jag hade gått upp ett par kilo efter lite för lite träning i några veckor kombinerat med lite sämre mathållning. Glädjande nog hade jag bar gått upp 700 g, vilket såklart inte påverkar förmågan att springa. Jag var nog helt enkelt lite för trött för att springa bra i söndags.

Det gick mycket bra idag och jag kände äntligen den där löpglädjen igen. Det var skönt att komma ut. Magen var lite i olag till en början med efter 6,5 km löpning var det problemet bortblåst. Det var ganska behaglig temperatur och det blåste lite lagom höstigt.

Sista halvkilometern hem ökade jag lite och när jag hade 200 m kvar hem började det regna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar