Sidor

tisdag 9 oktober 2012

Dagens mysterium!

I söndags upptäckte jag till min fasa att en liten mus-jäkel hade varit inne i sadelkammaren och knaprat på en svamp och bajsat ner lite. Därför åkte jag igår och köpte två stycken musfällor som jag placerade i sadelkammaren.

När jag kom hem från jobbet var elektrikern i stallet och grejade och jag passade på att kolla hur det hade gått med fällorna. I den ena satt en mus fast - MOAHAHA! Men den andra fällan kunde jag inte hitta... Jag letade runt i hela sadelkammaren utan att kunna hitta hem. Sadelkammaren är ju låst och väggarna är rejäla, så den kan ju inte ha burits ut därifrån. MYCKET  konstigt!

Jag lär väl snart kunna känna på lukten vart den befinner sig ifall någon mus som fastnat dragit iväg med den, men det känns liiite obehagligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar