Sidor

måndag 1 oktober 2018

Intensiv dag!

Oj, vad denna dag har gått snabbt! Det kändes som om jag precis hade kommit till jobbet när det var dags att gå hem, trots att jag var där vid sju-tiden och åkte hem strax efter 15:30.

Många saker som är på gång och några saker som föll på plats idag. Jag kan bara säga att jag lämnade jobbet med en sådan där skön känsla som jag brukar ha när jag har fått mycket gjort och har mycket kul att se fram emot.

Även på hemmafronten har det hänt lite grejer som är en lättnad för mig. Inget som jag vill gå in på närmare nu, men jag har fattat ett beslut som jag hoppas och tror kommer att göra livet lite lättare framöver på vissa fronter.

Nu börjar jag inse att detta inlägg blev extremt kryptiskt, men detta är ju också en dagbok för mig själv, så när jag läser detta kommer jag att förstå vad det var jag snackade om:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar