Sidor

lördag 19 december 2015

Vad gör man...?

Jag hade sett fram emot att sova länge idag. Men så vaknade jag pigg och utvilad halv sex. Jag låg kvar en stund och försökte somna om, men det var omöjligt.

Så jag gick upp. Såg att det regnade ute och funderade på vad jag skulle hitta på. En löprunda hade varit fint, tänkte jag. Så jag tog på mig löparkläder och gick ner till Selma som blev överlycklig när hon såg mina kläder!

Jag satte nya batterier i pannlampan och så gav vi oss iväg. 

Det regnade och blåste och det var mörkt. Men ändå så gött att komma ut. Löpningen gick förvånansvärt bra med tanke på att det inte blivit så mycket löpning den senaste tiden. Det kändes bara bra och pulsen stack inte iväg.

Vi sprang banvallen ut till Tvååkersvägrn och sedan tillbaka på Linnarpsvägen.

Det blev en lagom löprunda att starta jullovet med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar