Sidor

måndag 7 december 2015

Gekås-besök

Ikväll har Älsklingen och jag varit på Gekås. Perfekt att åka dit på kvällen i början av veckan. Inget folk, lugnt och skönt!

Det gjordes en del fynd och julklappsinköp. Hästavdelningen var riktigt bra idag! Där blev det vinterhandskar från Mountain Horse och Jacson, strumpor, väst från PK, HV polotröja. Selma och Helga fick varsin leksaksgris och Selma en ny reflexväst.

Jag hittade en hel del grejer som jag kunde önska mig i julklapp. De har riktigt snygga bokstöd i form av hästar. Ett par sådana kan jag tänka mig!

Lite snygga prydnadskuddar...


En snygg tavla...


Och en kokbok!


Selma blev såklart lycklig när vi kom hem med Gekåskassarna. Dock var ljudet på de där leksaksgrisarna inte så kul att höra på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar