Sidor

onsdag 2 oktober 2013

Lite seg just nu...

Halva denna vecka har redan gått och på träningsfronten ser det mörkt ut... Förra veckan kändes det i näsan som om jag var på g med förkylning. Jag sprang ändå två pass för att få det att bryta ut, men kände mig bara bättre i helgen.

I måndags började halsen kännas av lite, inte ont "på riktigt", men en irritation. Jag red i måndags kväll och redan igår morse började jag få träningsvärk. Ljumskar, mage, rumpa framför allt. Så det blev definitivt ingen träning med GIF-tjejerna.

Jag hade tänkt ligga på sofflocket på kvällen, men på något sätt hittade jag energi till att äntligen slutföra mitt badtunneprojekt med att göra klart rabatten runt om.

Så jag lade sten och skyfflade makadam hela kvällen och blev faktiskt klar! Skönt! Men idag är jag ännu stelare i min kropp!


Det verkar inte som om det kommer att bryta ut någon förkylning, men jag tar det lugnt några dagar till så att det inte kommer några bakslag. Värken ska iaf försvinna innan jag ger mig ut och springer igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar