Sidor

fredag 25 oktober 2013

Fredag = dubbelpass!

Fredagar innebär dubbelpass numera. Först utnyttjade jag möjligheten att springa på arbetstid. Som vanligt var det bra väder, ingen sol, men ändå gött väder. Inte så blåsigt som i tisdags iaf! Det kändes lite trögt även idag. Efter 5 km spände sig höger axel och stelheten ner bakom det skulderbladet kom som ett brev på posten. Trist! Men jag kämpade på och fick ihop nästan 8 km. Sprang inte på slingan idag, då jag var lite trött på den. Det kändes iaf väldigt bra efteråt!

Efter löpturen stack jag in och jobbade lite till innan jag styrde kosan mot Falkenberg och Klitterbadet där Emelie väntade. Idag fick jag inte till andningen som jag ville, kallsupade med en gång och sedan orkade jag inte anstränga mig med det mer. Det var roligare att tjöta istället:). Men 1000 meter simmade vi iaf och sedan satt vi en liten stund i bastun också. Riktigt gött!

Efter simningen fick jag handla lite mat, då kylskåpet gapade tomt (igen). Sedan hämtade jag Selma och så åkte vi hem och tog in hästarna.

Nu väntar jag på att få äta den goda fläskfilén som står i ugnen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar