Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Gnäll-vecka!

Idag är jag inne på tredje dagen av kroppsvärk och jag börjar bli riktigt trött på detta nu! Halsen är oförändrad, varken bra eller riktigt dålig.

Jag har dessutom jobbat till kl 20 då jag kom hem och skulle ta in hästarna. Det var mörkt ute och mina två pojkar stod och hängde på stängslet. Dock syntes inte ponnyn till någonstans. Jag ropade på henne men hon syntes inte till.

Man hinner tänka många tankar om vad som kommer att möta en i hagen när man går ut där med pannlampa och letar.  Har hon skadat sig? Fastnat någonstans? Självdött (hon är ändå 25 år). Det blåste dessutom så jag hörde inte så bra.

Men till sist kom hon traskandes i maklig takt och undrade vad som stod på. Så himla skönt!

Nu är jag trött som en gnu och ska faktiskt gå och lägga mig. GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar