Sidor

måndag 14 oktober 2013

Vill oxå springa långpass!

Jag blir så avundsjuk när jag läser bloggar och träningspass på jogg.se som alla beskriver vilka underbara långpass alla har sprungit i helgen! JAG VILL OXÅ SPRINGA LÅNGPASS!

Men nu fick jag planterat totalt 600 granplator i helgen och är snart klar med det för lång tid framöver. Ibland får man prioritera. Och inte orkade jag springa igår när jag kom hem heller. Jag var rätt stel och trött i kroppen.

Detta leder till att jag idag är fruktansvärt rastlös. Var hos tandläkaren och efter det var jag hungrig som en gnu och därför funkade det inte att springa ikväll heller.

Men imorgon, då jäklar ska det springas med GIF-tjejerna igen. Ska bli himla kul!

Jag är också ruskigt sugen på att simma, får se när det blir tid över till att glida ner till Klitterbadet och bada igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar