Sidor

fredag 18 oktober 2013

IT-åldern...

Ibland undrar jag ifall dagens teknik verkligen sparar något arbete åt oss. Tror att det skapar en hel del arbete också!

Igår, när jag efter mitt vanliga jobb skulle ägna kvällen åt fakturering på åkeriet möts jag av detta...

26 uppdateringar??? Hur är det möjligt???? Det tog ju sin tid. När sedan datorn hade tuggat igenom alla uppdateringar (tog 20 minuter) så kommer detta


Ytterligare tio minuters väntan innan jag kunde börja jobba. Torsdag är verkligeb min hat-dag. Jag är inte gjord för att arbeta på kvällen. Dessutom var jag redan på dåligt humör innan detta pga olika orsaker. 

Till sist kom jag iaf hem, kunde lägga mig och glömma den hemska torsdagen.

När jag kommer till jobbet möts jag av detta


Jag hatar allt vad datorer heter just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar