Sidor

lördag 14 januari 2012

Morgonpromenad i soluppgången

Idag tog jag en promenad före frukost. Efter att ha släppt ut hästarna, mockat och kört in två kärror med ved. Det blev en tur i skogen med hundarna. Solen var på väg upp, det var några minusgrader och vinden bet bra i kinderna. Ändå var det inte sådär gris-kallt som jag hade väntat mig eftersom det blåser en nordvästlig vind.

Det var väldigt vackert och lugnt och skönt i skogen.Klarblå himmel, lite fåglar som kvittrade, annars helt tyst. Finns inget bättre än min älskade skog!

Idag ska jag packa ner alla tomtar, fick inte gjort det förra helgen. Jag ska även ut och springa en runda utan hund den här gången. Sitter och funderar på vad jag ska ta för runda. Är sugen på något längre idag. Vi får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar