Sidor

tisdag 10 januari 2012

Bra initiativ!

Jag såg att en tjej tröttnat på att leta efter information om Pay and Ride och programridningar och har startat en hemsida för detta, http://payandride.se/. Jag gjorde faktiskt detta för några år sedan, fast begränsade mig till västra delen av landet. Det var ett jäkla jobb att sitta och leta och uppdatera hela tiden och jag insåg att jag inte hade den tid som krävdes för att orka driva en sådan hemsida. Tyvärr var folk inte jättebra på att informera om sina programridningar/pay and rides trots att jag lade ut information om min hemsida på ridklubbarnas hemsidor i gästböckerna och försökte informera så många som möjligt. Allt detta ledde till att jag så småningom lade ner projektet och hemsidan.

Men jag hoppas verkligen att denna nya hemsida kommer att lyckas! Själv kommer jag förhoppningsvis att komma ut på lite Pay and rides så småningom (eftersom det tack vare Ridsportförbundets nya dyrare licensbestämmelser är alldeles för dyrt att lösa tävlingslicens) och då är det ju bra att veta vart man ska leta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar