Sidor

måndag 9 januari 2012

Grattis bloggen!


Idag är det alltså ett år sedan jag slutade blogga på Zoomin och började här på Blogger istället.
Anledningen till att jag bytte var att Zoomin först skulle läggas ner, men sedan blev en betaltjänst istället och då tyckte jag inte att det var värt att fortsätta där mer.

Sedan dess har jag skrivit ca 340 inlägg och är snart uppe i 10000 besökare, betydligt mer än vad jag hade på Zoomin där det tog tre år att komma över 10000. Jag trivs bra med Blogger, har inte haft några problem alls med bloggen, så jag är väldigt nöjd med mitt val.

Det hade dock funnits mer att önska när det gäller layouten, men det får duga som det är!

1 kommentar:

  1. Sv; Haha jag tycker faktiskt inte att det är så roligt att kolla på hästar. Men tack :D

    SvaraRadera