Sidor

onsdag 30 november 2016

Inomhusträning...

...är verkligen inte min grej! Jag hatar att träna på maskiner utan att förflytta mig framåt. Jag saknar den friska kuften mot huden och som går ner i lungorna.

MEN... nu är det ju så att min superpannlampa är ur funktion och det var väldigt blåsigt och kallt ute idag, så det var ju väldigt lämpligt att ta ett pass på crosstrainern.

40 minuter blev det. Distanspass. Körde på min träningslista på Spotify och justerade belastning efter tempot i låtarna. Mestadels låg belastning och högt tempo.

Det var lite segt i början, men med ca tio minuter kvar kom jag igång. Synd att det var dags att sluta när det gick som bäst. Men det är väl bra att sluta på topp, antar jag.

Jag hade också glömt hur jäkla svettig man blir av att träna inomhus, på crosstrainer i synnerhet! Men det är ju gött med lite svett:).

Tre dagar av denna vecka har gått och jag har hunnit med tre träningspass. Nu hoppas jag få till åtminstone ett rullskidpass i helgen, det hade varit så jäkla kul!

Arkivbild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar