Sidor

torsdag 17 november 2016

Virusinfektion from hell!

Jag har blivit sämre sedan senaste inlägget:). Att ta en promenad var inte att tänka på. Virusinfektionen tog ordentlig fart i tisdags kväll igen med feber, värk i hela kroppen, orkeslöshet, huvudvärk och känselbortfall. Dessutom sitter det något jävla slem i lungorna som retar så snart jag lägger mig ner.

Igår tillbringades hela dagen i sängen. Det var ett verkligt kraftprov att gå ut och ta in hästarna på kvällen igen. Fy fan vad dålig jag var! Jag försökte ligga i soffan en stund på kvällen, men jag orkade inte.

Inatt har jag varit vaken och gått runt och letat efter slemlösande hostmedicin utan att lyckas. Jag har hostat upp otaliga mängder slem men ändå finns det mer kvar som gör sig påmint så fort jag lägger mig ner. Det har varit febriga drömmar och fortsatt värk i kroppen.

Såhär dålig har jag inte varit på väldigt länge! Nu vill jag bara bli frisk så att jag slipper den här skiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar