Sidor

söndag 21 augusti 2011

Vitvaror - check!

Igår for jag och älsklingen återigen in till vitvarubutiken och den här gången hade vi bestämt oss för vad vi skulle ha. Det tog ändå drygt en timme att välja kyl/frys, ugn, spishäll och diskmaskin. Men till slut var det klart och jag tyckte priset var helt ok. Så jag betalade handpenning på grejerna och sedan kan jag hämta dem när det är dags att installera dem. SKÖNT att äntligen ha det klart!
Efter vitvaruköpet tog jag bilen upp till gården och klippte gräset. Det växer ju väldigt bra i regnet... Men igår var det uppehåll och blåste ganska bra så det var torrt och fint att klippa.
Efter gräsklippningen tog jag motorsågen och mejade ner buxbomen och hagtornsträdet som var uppruttet. Sedan sågade ner jag även ner en del sly som växt upp. Det är verkligen inget fel på växtkraften!
Kvällen var lugn och jag gick och lade mig tidigt. GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar