Sidor

måndag 8 augusti 2011

Första arbetsdagen efter semestern

Klockan ringde halv sex i morse för att jag tänkte ge mig ut och springa på morgonen. Jag förmådde mig dock inte att gå upp riktigt så tidigt utan snoozade lite. Så det fick bli en kort morgonrunda med Selma istället.
Det kändes tungt att åka till jobbet idag. Motivationen finns inte där längre. Och allt var som vanligt. Efter att ha börjat gå igenom det som hänt under semestern kändes det framåt lunch som om man inte varit borta en enda sekund.
Men, men det är alltid gött att ha att göra. Idag fick jag iaf gått igenom högen med order som låg inne i systemet så imorgon kan jag börja lägga in (den STORA) högen med order som ligger och väntar på mig.
Alla har ju inte kommit tillbaka än, så allt kan man inte lösa den här veckan. Men det är bara denna och nästa vecka, sedan börjar allt rätta till sig igen...
Jag fyndade faktiskt en kontorsstol på rean på Jysk. Riktigt bra pris! Riktigt go stol! Jag sitter nämligen i den nu:)
Nu ska jag börja spika i mina nytapetserade väggar och hänga upp lite tavlor och annat. ÅNGEST! Jag HATAR verkligen att spika på nytapetserade väggar. De är ju så snygga... Och tänk om jag ångrar tavlornas placering...
Jaja, jag överlever väl det oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar