Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Nu händer det grejer!

Idag ringde min snickare och meddelade att han och rörmokaren kommer och hälsar på på måndag. Han sa även att badrummet kommer att kaklas vecka 39, så nu måste jag börja kolla på kakel också. Jag vet iofs vad jag ska ha, men det finns säkert massor att välja och vraka på med vita och gråa färger...
Så nu börjar saker och ting forma sig och jag börjar få en uppfattning om hur och när saker kommer att ske. Tiden går fort nu fram mot det som i mars kändes en evighet, nämligen leveransdatumet för köket!
Köket kommer vi att riva i helgen så nästa vecka ska jag ringa leverantören så att de och snickaren kan komma ut och mäta innan produktionen kommer i gång.
Så nu blir det återigen många beslut att fatta... Måste ta tag i sovrumstapeterna, såg att en färghandlare hade 25 % rabatt. Perfekt, tycker jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar