Sidor

lördag 27 augusti 2011

Sovrumstapeter - CHECK!

Idag var vi iväg och slängde mer bröte på tippen och när vi ändå var i Tvååker så körde vi förbi färgbutiken för Magnus skulle ha vätesuperoxid.
Jag tittade lite på tapeter till sovrummet och hittade äntligen vad jag ville ha!
Det har kommit in nya tapeter, vilket verkligen är på tiden, för jag tycker det har varit samma tapeter i alla tapetbutiker bra länge nu. Så jag slog upp en sådan där tapetbok och där var den - vår sovrumstapet:).
Jag fastnade för den direkt! Så den kommer att sitta på två av väggarna, den med fönstret och den med dörren. Sedan kommer vi att ha en enfärgad silvrig tapet på snedväggen eftersom det är svårt att få det bra där när det är mönster eftersom den inte bara är sned, utan även vind.
Så skönt, ett beslut mindre att fatta:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar