Sidor

söndag 19 januari 2014

Söndagspromenad

Fortfarande är jag rejält snorig och slemmig i halsen, så att springa eller träna något annat är inte att tänka på. Jäkla skit!

Jag har förvisso varit ute och åkt lite skidor här hemma, men det är lite svårt när landskapet mest består av meterdjupa snödrivor och barmark pga all blåst.

Men i eftermiddags tog jag med mig bästa Selma ut på en promenad i snön. Helt underbart att komma ut och röra på sig! En hel del snö att pulsa igenom, speciellt på slutet av promenaden på banvallen där det var någon dm snö och dessutom rak motvind, men jag kämpade på. Selma sprang runt och hoppade i snödrivorna, lycklig över att få komma ut och springa lite. Så skönt det är att ha en hund som kan springa lös!

Nu är snart denna helg till ända och veckan som kommer blir spännande med bl.a. tre dagars utbildning i Stenungsund.

Fiiin vovve!
Spår efter bästa Icebug-dojjorna!
Mina snyggingar!
Bästa vovven!
Snömonster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar