Sidor

fredag 25 september 2015

Stressig dag mot Lidingö!

Ojojoj vilken dag! Det har varit full fart idag! Från det att klockan ringde vid halv sex i morse till nu!

Full fart på jobbet, mail, möten, telefonsamtal och så fixade jag fredagsfrukost. Puh!

Efter jobbet full fart in till Varberg och köpa mat till kvällen samt en sväng om systemet.

När jag kom hem var det bara till att ge sig ut o klippa gräset och sedan in och fixa käk. Det tog lite lång tid med käket, men nu har jag fulladdade matlådor inför helgen.

Efter att ha ätit så var det dags att börja packa. Komma ihåg allt, förbereda för morgondagen.

Morgondagen börjar i simhallen på morgonen, första passet i fortsättningskursen. Fick mail om schema för veckan kl 18:15 ikväll och ombads läsa på. Sorry, men jag har liiite annat att göra just ikväll...

När simningen är avklarad drar jag till Emma och käkar frukost nr 2 innan vi styr kosan mot Stockholm.

På söndag påbörjar jag min Tjejklassiker då jag springer Lidingö Tjejlopp. Ska bli så himla kul! Känner mig verkligen laddad för detta!

Nu tror jag att jag har lyckats packa det som går att packa idag. Imorgon ringer klockan halv sju så att jag har gott om tid och slipper stressa. 

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar