Sidor

torsdag 26 februari 2015

Sooooooool!

Denna dag har faktiskt bjudit på sol! Som om mitt gnäll-inlägg från i tisdags hjälpte:).

Jag jobbade hemifrån idag, så det var ljust ute och uppehåll när hästarna fick komma ut vid kvart i sju.

Fick gjort mycket där jag satt i lugn och ro och jobbade. Under tiden kom och gick solen. När det så var dags att ge sig ut på lunchlöprunda med Selma så var det ganska grått och jag tänkte att det nog skulle kunna bli regn iaf.

Men det höll upp under hela rundan! Vi sprang bort till grushålan, bort mot 153:an, svängde in mot Timmerkullen, tillbaka till grushålan och en sväng rumt Obbhult.

Det flöt på bra med löpningen, det brukar det göra på denna, min favoritrunda. Lite blåsigt var det ju, men vad gör det när man har torra kläder och skor:)

När vi kom hem fick vi faktiskt se både sol, blå himmel och påskliljor som börjar växa. Ett riktigt humörhöjarpass!


Och nu när våren närmar sig med stormsteg börjar också funderingar kring de två blivande altanerna ta form. Ska ut och mäta och räkna i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar