Sidor

måndag 16 februari 2015

Försöker försöker försöker



Idag stod det simning på schemat och jag hade bestämt mig för att köra teknikträning med fokus på frisim.

Jag gick på frisimmet direkt, men det är svårt, så svårt. Visst lyckas jag emellanåt att simma en hel längd, men då är jag så andfådd att jag måste vila för att kunna fortsätta. Irriterande!

Jag vill ju hitta lugnet och bara kunna ligga och mata fram och tillbaka. Istället blir benen fulla med mjölksyra och trötta. Jag sprattlar nog för mycket med dem. Måste vara därför jag blir så trött.

Körde iaf försök efter försök efter försök men idag blev det inte bättre. Morr!

Om man ska fokusera på det som ändå gick bra så är det väl vattenvanan som börjar komma. Känner mig avslappnad i vattnet. Dyker obehindrat, vänder hit och dit osv.

Frustrerad är jag, men det är bara till att fortsätta träna träna och träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar