Sidor

lördag 27 april 2013

Vad kort...?

Sitter i bilen efter ett riktigt kul Laxalopp på 5 km. Solen skiner men det blåser lite och är lite kallt, så det fick bli jacka på.

Starten gick något senare än vad jag hade räknat med, så det var skönt att äntligen få komma iväg när startpistolen ljöd.

1:a km gick bra på 5:30 som tänkt och det kändes väldigt bra. Vidare på andra km kom det en liten backe där jag lämnade några löpare bakom mig. Sedan vidare i skogen.

Det kändes bra hela vägen och jag sprang om löpare nästan hela vägen och till sist kom målet helt plötsligt, nästan utan förvarning. Nästan lite trist att det var slut så snabbt:)

26:40 stannade klockan på, den stängdes dock av lite sent, så lite snabbare kan det ha gått... Vi får se när resultatet kommer!

Det var riktigt kul att springa 5 km. Jag blev aldrig riktigt trött och hade kunnat springa på lite mer sista biten. Nytt rekord blev det ju ändå så jag är mycket nöjd!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar