Sidor

tisdag 9 april 2013

Anmäld!

Oj, vad jag har velat fram och tillbaka när det gäller Laxaloppet i år! Å ena sidan hade det verkligen varit jättekul att springa det, då banan passar mig väldigt bra och det hade suttit fint med ett litet snabbpass på 5 km. Å andra sidan får jag samma vecka en leverans av 2500 granplantor som ska planteras snarast möjligt, vilket innebär att en eventuell start i Laxaloppet tar tid från planterandet.

Men idag såg jag i min kalender att sista anmälningsdatum börjar närma sig och då slog jag till! Ett lopp kan ändå vara ett bra avbrott i planterandet och jag kan faktiskt börja plantera så fort plantorna kommit då det är ljust länge på kvällarna. Ska bli himla kul!

Ett annat lopp som jag nog kommer att hoppa över istället är Vårruset. Tjejerna verkade inte jätteintresserade och jag känner mig ärligt talat inte heller jätteintresserad av att slåss med barnvagnar och folk som överskattar sin förmåga/inte förstår vad "springa fort" innebär. Då är det bättre med Laxaloppet!


 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det är alltid kul att se hur man "står sig" jämfört med föregående år :)

      Radera