Sidor

tisdag 9 april 2013

Bättre idag!

Som jag skrivit tidigare, är det bästa med skitpass (som jag hade i söndags) att nästa pass alltid blir bättre. Det stämde även idag. Jag har varit i Varberg och sprungit med ett par tjejkompisar och det var helt underbart ute! Kav lugnt, lite sol och lite behagligare temperatur.

Vi sprang en mil och det kändes väldigt lätt. Vi t.o.m. ökade sista kilometern och sprang den på 5:32, vilket kändes som en ganska liten fartökning. Vi gick även en kortare stund och därför hamnade medelhastigheten på 6:27. Bortser man från gåendet skulle jag gissa att vi låg runt 6:10 min/km, vilket är helt OK.

Det var skönt att få ett bra pass i kroppen igen. Imorgon väntar Fred's Löparskola, ska bli så himla kul!

Gammal bild på Varberg

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det var det. Just nu känns varje tillstymmelse till värme helt fantastiskt :)

      Radera