Sidor

torsdag 29 december 2011

Ett paket...

Idag var jag iväg och hämtade mitt paket från Skoplejset...


Jag hade beställt ett par stövlar som jag spanat in i en skoaffär i Varberg, men tyckt att de var för dyra. Och de var egentligen fortfarande för dyra, fast priset var sänkt med 400 spänn. Men jag vet ju hur otroligt sköna Ecco-skor är så jag kunde bara inte låta bli att köpa dem. Och jag behövde faktiskt ett par stövlar eftersom de gamla gått sönder. Såhär snygga är de:


Det är nu andra gången jag beställer skor från Skoplejset och jag är supernöjd med deras snabba leveranser! Priserna är väl inte väldigt mycket bättre än i fysisk butik, men jag tycker att de har bra reor. Det är liksom inte bara det som ingen vill ha som reas ut, utan de snygga grejerna också! Det enda jag kan klaga på är att jag inte kunde ändra till min nya adress vid beställningen. De går uppenbarligen efter gamla adresslistor och det påstods att min gamla adress var min folkbokföringsadress. Det fanns inte någon möjlighet att vid beställningen lämna något meddelande om det heller, tyvärr. Det går ju an för mig som har 1,5 mil till det utlämningsställe som jag hade innan jag bytte adress, tur att jag inte har flyttat så långt bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar