Sidor

söndag 25 december 2011

Äntligen!

Idag kom jag äntligen upp på hästryggen igen! Jag har inte suttit där sedan någon gång i början av oktober, så det var verkligen efterlängtat! Det var Pelle som fick äran idag och han var väldigt nöjd med det. Han njöt av att bli borstat och pysslad med och när vi kom ut var han på sitt allra bästa humör.

Han skrittade på ordentligt på långa tyglar och valde själv en betydligt längre runda än vad jag hade tänkt från början. Han är så rolig. Han var helt avslappnad och bara njöt av att få komma ut och se världen. Ingenting kunde få honom att tappa fattningen idag. Han skrittade sig faktiskt lite svettig. Kanske har han till sist blivit gammal (blir 16 nästa år) och klok. Det vore i så fall väldigt trevligt...

Även jag njöt av att få sitta på hästryggen och se världen lite från ovan. Antagligen kommer jag att ha en härlig träningsvärk imorgon. Men trots det är jag ruskigt sugen på att ge mig ut och springa en liten runda, här är ju faktiskt riktigt bra väder och solen glisar igenom molnen ibland. Vi får se vad jag orkar...

Bild från vår härliga uteritt idag!

1 kommentar:

  1. Sv; Haha jo jag tävlar ju ändå inte så kommer inte lösa någon licens i vilket fall ;)

    SvaraRadera